1. Sklep internetowy, dostępny pod adresem http://www.kawa-sklep.pl, prowadzony jest przez firmę Coffibo Sp. z o.o. z siedzibą w Rumi, ul. Kamienna 42. NIP 586-227-81-96
  2. Wszelkie zmiany w regulaminie będą dokonywane poprzez zamieszczenie ich na witrynie internetowej http://www.kawa-sklep.pl. Data ich umieszczenia jest terminem ich obowiązywania. W przypadku zamówień potwierdzonych (czyli będących w toku) zmiany zapisów w regulaminie nie obowiązują.
  3. W sklepie http://www.kawa-sklep.pl można dokonywać zakupów za pośrednictwem sieci Internet. Do korzystania z oferty upoważnione są wyłącznie osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
  5. Formy płatności: Dotpay,Gotówka przy odbiorze.
  6. Uprzedzamy, że serwis http://www.kawa-sklep.pl jest własnością firmy Coffibo Sp z.o.o i żadna jego część nie może być kopiowana, powielana bądź rozpowszechniana bez pisemnej zgody właściciela. Dotyczy to w szczególności zamieszczonych treści, zdjęć oraz szaty graficznej serwisu.
  7. Firma Coffibo realizuje zamówienia wg. harmonogramu palenia kaw na potrzeby Sklepu internetowego.
  8. Firma Coffibo realizuje zamówienia wg. harmonogramu wysyłek z pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ na potrzeby Sklepu internetowego.
  9. Harmonogram dni wysyłek: poniedziałek, środa, piątek.
  10. Wysyłki realizowane za pośrednictwem POCZTY KURIERSKIEJ obsługiwane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.Informacja o produkcie zawiera opis oraz cenę. Ceny towarów wyrażone są w złotych polskich (zł) i zawierają podatek VAT. Cena towarów nie obejmuje kosztów dostawy.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty. Oferta asortymentowa jest ważna do chwili wyczerpania zapasów.
  12. Sklep zobowiązuje się do realizacji złożonego zamówienia w terminie 10 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia (data wpływu przedpłaty na rachunek bankowy właściciela sklepu). Dostawy są realizowane w dni robocze od 8-16 z wyłączeniem świąt. ( W szczególnych przypadkach sklepik zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia. )
  13. Zamawiane towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem kuriera w obrębie Polski – wg wybranej przez klienta opcji, po stwierdzeniu wpłaty na koncie bankowym. Dostarczanie towarów poza granice Polski będą indywidualnie ustalane z klientem.
  14. Zamówienia powyżej 150 zł przesyłamy nie obciążając klienta kosztami przesyłki. (Nie dotyczy zakupu z kodem Groupona, jedynie w przypadku zakupu powyżej 260 zł)
  15. Sklep wystawia dokumenty sprzedaży. O konieczności wystawienia faktury VAT prosimy informować podczas składania zamówienia, podając niezbędne dane do przygotowania faktury oraz umieszczając w komentarzu notatkę o potrzebie faktury.
  16. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie (niepełne dane odbiorcy itp.).
  17. Rezygnacja z zakupu, zgodnie z obowiązującym prawem może nastąpić w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny rezygnacji. Podstawowym warunkiem jest dostarczenie zwracanego towaru w stanie niezmienionym i kompletnym. Do zwrotu prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Gwarantujemy zwrot należnej kwoty przelewem na konto klienta, lecz koszty transportu towaru do naszej firmy przejmuje kupujący. Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysyłanej przez klienta przesyłki ze zwracanym towarem sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar.
  18. Reklamacje. Jeżeli zdarzy się , że po otrzymaniu towaru klient wykryje w nim wady lub nieprawidłowości związane z wadą produkcyjną powinien niezwłocznie powiadomić o tym naszą firmę i odesłać towar wraz z dowodem zakupu. W uzasadnionych przypadkach zwracamy koszty przesyłki poniesione przez klienta na konto bankowe klienta.
  19. W przypadku , jeśli stan przesyłki budzi Państwa najmniejsze wątpliwości, należy w towarzystwie osoby dostarczającej taką przesyłkę wypełnić druk reklamacji i odmówić przyjęcia przesyłki.
  20. Reklamacji nie podlegają towary, których stan rzeczywisty odbiega od zdjęć zamieszczonych w witrynie sklepu internetowego, a wynika z indywidualnych ustawień komputera klienta (dotyczy koloru, proporcji itp.).
  21. Sklep gwarantuje całkowite bezpieczeństwo danych osobowych klientów, które będą wykorzystywane jedynie w celu obsługi transakcji i tylko w tym zakresie.
  22. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  23. Kod Groupon nie upoważnia do uzyskania rabatu na przesyłkę.
  24. Realizacja kuponu Groupon przez osoby nowo zarejestrowane nie upoważnia do otrzymania bezpłatnej Brazylii Santos.